5 SEO tips για να εφαρμόσετε στην ιστοσελίδα σας

No Comments

Στο παρόν άρθρο θα μάθουμε μερικά μυστικά SEO για την εφαρμογή τους στην ιστοσελίδα μας, ανεξαρτήτου περιεχομένου.

  1. Αφαιρέστε ότι κάνει την ιστοσελίδα σας αργή.

 

Η σελίδα σας πρέπει να είναι γρήγορη. Η ταχύτητα είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας.

Παλαιότερα αυτό δεν ήταν πρόβλημα, στην σημερινή εποχή όμως είναι ο λόγος που ο επισκέπτης δεν πρόκειται να παραμείνει στην ιστοσελίδα σας. Χαρακτηριστικά, έρευνες δείχνουν ότι ένα δευτερόλεπτο καθυστέρησης στην ιστοσελίδα, μπορεί να οδηγήσει εώς και σε 17% απώλεια ικανοποίησης πελατών και στην συνέχεια, στην απώλεια του πελάτη.

Ο λόγος;

Στο μυαλό του μελλοντικού πελάτη, η καθυστέρηση περνάει το μήνυμα της αναξιοπιστίας. Χαρακτηριστικά, το 40% των πελατών εγκαταλείπουν την σελίδα εάν ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας είναι μεγαλύτερος από 3 δευτερόλεπτα(!).

Από τον Απρίλιο του 2010, η Google συγκαταλέγει την ταχύτητα μιας ιστοσελίδας στα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει η σελίδα ώστε να βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις τις.

Συμβουλή: Αφαιρέστε ότι καθυστερεί την ιστοσελίδα σας και δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει.

 

  1. Να έχετε στον νου σας πρώτα τον πελάτη σας και μετά τις μηχανές αναζήτησης.

 

Η ιστοσελίδα σας απευθύνεται σε ανθρώπους. Θα πρέπει να κάνετε το περιεχόμενο σας φιλικό προς αυτούς έστω και εάν αυτό σημαίνει να θυσιάσετε μερικούς πόντους SEO. Συγκεκριμένα, μην βάζετε λέξεις-κλειδιά απλά και μόνο για να βγαίνετε ψηλά στις αναζητήσεις όταν το κείμενο σας δεν είναι εύχρηστο ή ακόμα και άσχετο με το θέμα. Ο πελάτης ψάχνει αξιοπιστία και λύσεις και εσείς ψάχνετε μόνιμους πελάτες, όχι κάποιον που θα επισκεφτεί την σελίδα σας μια φορά και θα φύγει απλά και μόνο για το trafficking. Αυτό ονομάζετε SEO copywriting.

 

  1. Προτρέψτε άλλες μεγάλες ιστοσελίδες να αναφέρουν την σελίδας σας σαν υπερσύνδεσμο.

 

Όταν αφιερώνετε χρόνο και χρήματα στην δημιουργία περιεχομένου στην σελίδα σας, αυτό εκτιμάται τόσο από την google αλλά και από άλλες μεγάλες ιστοσελίδες παρόμοιου περιεχόμενου, τόσο ώστε να σας αναφέρουν σαν «πηγή» και να σας στείλουν λίγους από τους δικούς τους πελάτες. Οι καλές σχέσεις και το μοναδικό περιεχόμενο, είναι το κλειδί για αυτό.

 

  1. Εξωτερικοί σύνδεσμοι.

 

Καταλαβαίνουμε απόλυτα την ανάγκη να κρατήσετε τον πελάτη «δέσμιο» με την δική σας υπηρεσία ή προϊόν. Για αυτό τον λόγο μπορείτε, αναφέροντας έναν influencer ή κάποια άλλη υπηρεσία marketing σχετικές με το θέμα σας, να φέρετε trafficking από εκείνους σε εσάς και το αντίστροφο. Δούναι και λαβείν.

 

  1. Meta descriptions

 

Εάν δεν έχετε σκοπό να κάνετε τίποτα από τα παραπάνω, επικεντρωθείτε σε αυτό. Οι περιγραφές meta είναι το μικρό κείμενο που βλέπει ο πελάτης κάτω από το τίτλο στην αρχική σελίδα της google. Εάν αυτή είναι ξεχωριστή, δημιουργική και eye-catching τότε θα πατήσει τον σύνδεσμο σας. H Google προτιμάει τις μοναδικές meta περιγραφές από τις γραμμένες ξανά και ξανά.

 

 

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    More from our blog

    See all posts